Dzięki, dzięki ,też wszystkich również jeszcze raz pozdrawiam. Ładne zdjęcie, chyba je sobie wydrukuję i powieszę nad łóżeczkiem :lol: , szkoda tylko , że takie ciemne :cry:
Kąt pochylenia koła
Zwiń
X
-
Kąt pochylenia koła
Witam
Temat nie dotyczy Octavii, ale to ta sama płyta podłogowa wiec mam nadziej ze mi pomozecie
W zeszłym roku kupiłem zawieszenie gwintowane KW do VW Bora i po wymianie od razu było widać ze lewe przednie koło było za bardzo pochylone tzn. stało na minusie. Majster zawyrokował, że amortyzator krzywy lub zwrotnica, jako ze amortyzatory były nowe kupiłem zwrotnice i nadal jest jak było.
Na seryjnym zawieszeniu tez nie było idealnego pochylenia koła, ale nie aż tak jak jest teraz, wynikało to prawdopodobnie z tego ze amortyzator seryjny jest znacznie dłuższy od KW. Kilka dni temu pojawił sie dodatkowo lekki stuk od lewego koła, przy jezdzie po nierównościach. Dodam że gumy stabilizatora sa nowe i łączniki także (tzn maja jakies pół roku). Może macie jakiś pomysł, co jest nie tak.
-
-
Podjedź samochodem na "szarpaka", aby dokładnie sprawdzić przednie zawieszenie. W trakcje zaobserwój zachowanie się MacPhersona zwłąszcza w jego górnej części w miejscu przykręcenia do nadwozia. Jest tam gumowa podpora z łożyskiem. Tam mogą być luzy.O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
Komentarz